Κυριακή 13 Ιουνίου 2010

Κινητήρας Punto GT 1,6 8V βελτιωμένος

Ο κινητήρας προέρχεται από Lancia Dedra 1,6 8V και έχει υποστεί τις εξής εργασίες :

- Ο στρόφαλος αντικαταστάθηκε με έναν γνήσιο Fiat Punto GT που αντέχει σε συνθήκες πιέσεως turbo. Επίσης ζυγοσταθμίστηκε παρέα με το βολάν και τις τροχαλίες για καλύτερο στροφάρισμα.

- Τα πιστόνια αντικαταστάθηκαν με άλλα, σφυρήλατα, υψηλής αντοχής σε πιέσεις και θερμοκρασίες.

- Στο μπλοκ έγινε ρεκτιφιέ κυλίνδρων για να δεχθεί τα νέα σφυρήλατα πιστόνια, με τις σωστές ανοχές και πλανίστηκε η επιφάνεια εφαρμογής στην οποία εδράζεται η φλάντζα καύσεως.

- Η φλάντζα καύσεως αντικαταστάθηκε με μια ενισχυμένη με αφαιρούμενα ατσάλινα ορινκς για καλύτερη στεγανοποίηση των κυλίνδρων και μεγαλύτερη αντοχή.

- Οι μπιέλες αντικαταστάθηκαν με ατσάλινες υψηλής αντοχής σε πιέσεις και στροφές (rpm).

- Οι βίδες καπακιού, μπιελών, καβαλέτων στροφάλου και βολάν αντικαταστάθηκαν με τις γνωστές arp για καλύτερη σύσφιξη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου